Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΕΜΙΡΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΤΗΣ 15ΗΣ ΙΟΥΛΙΟΥ!

Ύστερα από τη δήλωση του Τούρκου προέδρου Ρ.Τ. Ερντογάν ότι η «Τουρκία γνωρίζει ποιες χώρες του Κόλπου ήταν χαρούμενες με την απόπειρα πραξικοπήματος της 15ης Ιουλίου του 2016» κάποια βλέμματα στράφηκαν προς τα ΗΑΕ τα οποία φέρεται να έχουν διοχετεύσει τεράστια ποσά δισ.$ στους πραξικοπηματίες πριν τις 15 Ιουλίου και συνεχίζουν να δίνουν χρήματα προκειμένου να ανατρέψουν την τουρκική κυβέρνηση.


Αυτό υποστηρίζει στο σημερινό της φύλο η τουρκική φιλοκυβερνητική εφημερίδα .Daily Sabahη οποία προσθέτει πως τα ΗΑΕ έχουν δαπανήσει τουλάχιστον 3 δισ.$ για να ανατρέψουν τον Τούρκο πρόεδρο

Η τουρκική εφημερίδα παραπέμπει στον αρθρογράφο Mehmet Acet, μιας άλλης τουρκικής εφημερίδας της Yeni Şafak όπως και τον υπουργό Εξωτερικών της χώρας Mevlüt Çavuşoğlu ο οποίος υπαινίχθηκε πως α «μουσουλμανική χώρα έχει διοχετεύσει 3 δισ. $ για την ανατροπή του Ε.Τ.Ερντογάν.

Σύμφωνα με τον αρθρογράφο της Yeni Şafak ο Çavuşoğlu είπε: «Ξέρουμε ότι μια χώρα προσέφερε 3 δισ.$ ως οικονομική υποστήριξη στους πραξικοπηματίες και προσπάθησε να ανατρέψει την κυβέρνηση μέσω παράνομων τρόπων. Επιπρόσθετα όλων αυτών είναι και μουσουλμανική αυτή η χώρα».

Ο Mehmet Acet είπε πως η χώρα αυτή είναι τα ΗΑΕ και από εκεί προέρχεται ο πακτωλός χρημάτων για την ανατροπή του Ερντογάν και της κυβέρνησής του.

Ο Acet μιλώντας στην Daily Sabah αναφορικά με τις αποκαλύψεις αυτές είπε πως η πηγή του βρίσκεται στο τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών του επιβεβαίωσε πως η χώρα αυτή είναι τα ΗΑΕ.

«Ο υπουργός δεν κατονόμασε τη χώρα. Παρόλα αυτά πηγές από το υπουργείο Εξωτερικών επιβεβαίωσαν ότι όντως πρόκειται για τα ΗΑΕ», είπε ο Acet.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Muhittin Ataman από το ίδρυμα SETA που εδρεύει στην Άγκυρα τα ΗΑΕ είχαν εμπλακεί σε προσπάθειες εναντίον της τούρκικης κυβέρνησης από την αρχή της «αραβικής άνοιξης», λέγοντας πως στις προσπάθειες αυτές δαπάνησαν και οικονομικούς και διπλωματικούς πόρους.

Η τουρκική εφημερίδα υποστηρίζει πως ο Mohammed Dahlan ιδιοκτήτης του τηλεοπτικού σταθμού Al-Ghad TV και με στενούς δεσμούς με τα ΗΑΕ Channel, μετέφερε χρήματα στον «τρομοκρατικό» όπως υποστηρίζει δίκτυο FETO του Γκιουλέν.

Μάλιστα η μεταφορά των χρημάτων έγινε λίγες ημέρες πριν την απόπειρα πραξικοπήματος και ο Dahlan ενημέρωσε για αυτό τηλεφωνικά τον Φ.Γκιουλέν.

ΠΗΓΗ: hellasforce.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια