AYTA ΣΤΟΝ ΕΒΡΟΙ KANOYN THN ΔΙΑΦΟΡΑ! ΛΕΟΠΑΡΝΤ 2HEL - ΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΝΙΚΗ! ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΑ



Στη χώρα μας το Όπλο των Τεθωρακισμένων άρχισε να οραματίζεται και να σχεδιάζει την ανανέωση του αρματικού δυναμικού από δεκαετίας περίπου. Ο μακρόπνοος σχεδιασμός κορυφώθηκε με τη διεξαγωγή των πλέον σύγχρονων αρμάτων του κόσμου. Πρέπει να σημειωθεί ότι τέτοιος διαγωνισμός-δοκιμασία δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα και έτσι το Όπλο των Τεθωρακισμένων καθιέρωσε διαδικασία «συγκριτικής αξιολόγησης (benchmarking)» μεταξύ έξι τύπων αρμάτων, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως φάρος για τις μελλοντικές προμήθειες.

Η μακροχρόνια και επίπονη αυτή διαδικασία άρχισε αν αποδίδεις καρπούς με την κατάρτιση της σύμβασης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της εταιρείας Krauss maffei Wegmann (KMW), για την προμήθεια 170 αρμάτων LEO 2HEL. Τα άρματα LEO 2HEL θεωρούνται κορυφαία παγκοσμίως και μπορούν να μείνουν στην κορυφή για πολλά χρόνια, υιοθετώντας ένα μέτριο πρόγραμμα αναβάθμισης.

Γνωρίζουμε το LEO2 A HEL

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

Προέλευση: Γερμανία
Μήκος: 11,06μ.
Πλάτος: 3,81μ.
Ύψος: 3,1μ.
Βάρος Μάχης: 63 τόνοι.
Ισχύς Κινητήρα: 1500HP
Εδαφική ανοχή: 0,49μ.
Χωρητικότητα καυσίμου: 1200lt.
Έτος είσοδος στον Ε.Σ.: 2006.

Επιδόσεις-δυνατότητες:

Μέγιστη Ταχύτητα: 68 χλμ.
Αυτονομία: 340-450 χλμ.
Αναρριχητική Ικανότητα: 60%
Υδάτινο Κώλυμα: 1,2 μ.
Κάθετο Εμπόδιο: 1,1 μ.
Διάβαση Τάφρου: 3μ.
Πλευρική Κλίση: 30%

Οπλισμός-όργανα σκόπευσης:
 
Πυροβόλο: 120χιλ.
Αντιαεροπορικό Πολυβόλο: 7,62χιλ.
Τηλέμετρο: LASER
Κύριο σκοπευτικό όργανο: EMES 15A2.
Τηλεσκοπική διόπτρα: FERO Z-18 A2.
Περισκόπιο Αρχηγού: PERI 17 A2.

Πυρομαχικά:

APFSDS
HEAT
Σύνολο βλημάτων: 42
Λοιπός Οπλισμός: 32 Εκτοξευτές Καπνού.

Πλήρωμα:
 
Αρχηγός.
Πυροβολητής
Οδηγός
Γεμιστής



Tα κυριότερα χαρακτηριστικά του άρματος LEO 2HEL είναι:

Ισχύς Πυρός


Λόγω του συνδυασμού πυροβόλου 120 χιλ. (55 διαμετρημάτων), λείου σωλήνα, υπερσύγχρονου Συστήματος Ελέγχου Πυρός (ΣΕΠ), θερμικών περισκοπίων, ανεξάρτητα σταθεροποιημένου πανοραμικού περισκοπίου ημέρας/νύχτας, το άρμα επιτυγχάνει υψηλές επιδόσεις προσβολής στόχου με το πρώτο βλήμα.

Ευκινησία

Η υψηλή ευκινησία – κινητικότητα του άρματος επιτυγχάνεται με:

– Το 12κύλινδρο κινητήρα 1500 ίππων της MTU που προσφέρει τιμή αναλογίας ισχύς/βάρους και υψηλές επιταχύνσεις.

– Το αποτελεσματικό σύστημα απόσβεσης κραδασμών και κύλισης

– Την εργονομική θέση του οδηγού για άνετη οδήγηση με κλειστή θυρίδα, κάμερα οπισθοπορείας για τον έλεγχο του άρματος απο τον οδηγό χωρίς την ανάγκη λήψης οδηγιών από τον αρχηγό πληρώματος κατά την αλλαγή θέση μάχης και παγκόσμιο σύστημα εντοπισμού θέσης (GPS).

Επιβιωσημότητα

Η αυξημένη επιβιωσιμότητα στο πεδίο της μάχης επιτυγχάνεται με

-Την ειδική βαφή anti-IR και κατάλληλη διαχείριση του θερμικού ίχνους

-Τους εκτοξευτές καπνογόνων – θραυσματογόνων βλημάτων.

-Την επιπρόσθετη θωράκιση σκάφους και οροφής πύργου για την προστασία από βλήματα κατακόρυφης προσβολής (Top Atack) και ειδική επένδυση στο εσωτερικό του πύργου για προστασία εναντίον θραυσμάτων (spall liner).

-Το αυτόματο σύστημα καταστολής πυρκαγιάς στον πύργο και σύστημα κατάσβεσης πυρκαγιάς στο σκάφος.

-Το σύστημα προστασίας ΧΒΡΠ προσβολών.

Διαθεσιμότητα

Η υψηλή διαθεσιμότητα του άρματος επιτυγχάνεται με:

-Την υψηλή πιστότητα των συγκροτημάτων – υποσυγκροτημάτων που χρησιμοποιούνται.

-Το γρήγορο εντοπισμό της βλάβης, είτε με το ενσωματωμένο σύστημα αυτοελέγχου είτε με ειδικές συσκευές ελέγχου.

-Τη χαμηλή απαίτηση σε συντήρηση, τόσο από πλευράς περιοδικότητας όσο και από πλευράς χρόνου και χαμηλή απαίτηση σε ανταλλακτικά, λόγω του μεγάλου κύκλου ζωής τους.

-Την ενσωμάτωση βοηθητικού κινητήρα (APU).

Διοίκηση – Έλεγχος – Επικοινωνίες

Επιτυγχάνεται με:

-Τη χρήση σταθμού ασυρμάτου αναπηδούσης συχνότητας και ψηφιακό σύστημα ενδοεπικοινωνίας.

-Το Σύστημα Διοίκησης και Ελέγχου «Ηνίοχος», για την ψηφιακής μετάδοση και ανταλλαγή πληροφοριών Διοικητικής Μέριμνας.

Τα Ελληνικά Τεθωρακισμένα πρωτοπορώντας πραγματικά στην προμήθεια υπερσύγχρονου κύριου υλικού, εισέρχονται στον 21º αιώνα με αισιοδοξία, αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη για το μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια